máj
16
1. oldal

Igen betegesre sikerült a McDonald’s legújabb reklámfilmje

megtekintve:

538 alkalommal
tippeknoknek.hu

Szülők, gyerekek és gyerekvédő szervezetek sora háborodott fel Nagy-Britanniában a McDonald’s új reklámkampánya miatt. – Írja a 444. 

A reklámfilm főszereplője egy fiatal fiú akinek meghalt az apja, majd rájön: egyáltalán nem hasonlít rá. Ebben “segít” neki (vélhetően) a gyerek anyja, aki úgy tesz, mint ha a gyereket egyáltalán nem zavarná az a frusztráltság amit a beszélgetések során ébreszt benne. Mi több, gyakorlatilag végig mosolyogva, nevetgélve viseli a gyászt, amitől még inkább nyomasztóvá válik az egész. A film végén egy mekihez érve a srác végül mégis talál valamit, amiben közösek: a halburgert…

Twitteren többen is kifejezték véleményüket a reklámmal kapcsolatban: 

Túl messzire mentél a halálos-hal-reklámoddal, Ronald.

Igazából nem hiszem, hogy bármi olyan cinikus és kizsákmányoló reklámot láttam volna valaha, mint az új @McDonalds kampány.

Láttad az új McDonalds hirdetést? A halott apa jobb volt, mint te, de mindketten olcsó hamburgereket zabáltok mint a disznók.

Undorodom ettől a reklámtól. 9 voltam mikor elvesztettem az apám. Emlékek? Igen, Burgerek? Nem! Szégyen ez a hirdetés #McDonalds

Nagy-Britanniában a McDonald’s elnézést kért az esetleges felfordulás miatt, és kijelentette, hogy a vásárlók visszajelzéseit vizsgálták. A reklámügynökség aki a ezt a videót is készítette (Leo Burnett London) nyilatkozatot adott ki: “A hirdetés 20- 44 évesekre irányult, és a cél a egyfajta márkaépítés volt – mégpedig úgy, hogy emlékezteti a közönséget, hogy mit szeretnek a McDonald’s-ban”. 

A videó a következő oldalon megtekinthető.

 
A cikk folytatódik! Lapozz a következő oldalra
 

Neked ajánljuk:

Receptek, takarítási tippek, frizura ötletek, sminktanácsok - minden, ami egy nőt érdekelhet!
Tippek -> Nőknek - Női életmód magazin