feb
07
1. oldal

Egy igazi kihívás: a 8 leghatásosabb gyakorlat a feszes popsiért

megtekintve:

11233 alkalommal
tippeknoknek.hu

Sokan szeretnének izmos hasat, karokat vagy combot – viszont az egyik legformásabb testrész egy kidolgozott női testen az a fenék. Akár egy szűk ruháról, akár egy feszes farmerről van szó – a nő a feszes popsijával tud leginkább hódítani. Cikkünkben a legjobb feszes fenék gyakorlatok sorozatát gyűjtöttük össze, otthoni edzéshez.

 

A feszes fenék nem elérhetetlen dolog – nem kell edzőterembe se menned, hogy elérd a hőn áhított kerekded formát. Mindössze egy kis otthoni edzés és már pát héten belül látványos változást érhetsz el. A feszes fenék gyakorlatok előtt is érdemes bemelegíteni, mint minden edzés előtt. Ha kifejezetten fenékre gyúrsz, akkor végezd csak az alábbi 8 gyakorlatot – de kiegészítheted egyéb gyakorlatokkal is az edzést.

Ha az alábbi gyakorlatokat minden nap elvégzed, akkor 2-3 hét elteltével már nem csak sokkal feszesebb, hanem sokkal kerekebb és izmosabb lesz a popsid!

 

Feszes fenék gyakorlatok az igazán nőies idomokért:

 

8 feszes fenék gyakorlat: végezd el minden gyakorlatot háromszor, oldalanként 15 ismétléssel!

 

#1 Hajlított kitörés

 

#2 Fegyenc guggolás

 

#3 Szumó ugró guggolás

 

#4 Futó térdemelések

 
A cikk folytatódik! Lapozz a következő oldalra
 

Neked ajánljuk:

Receptek, takarítási tippek, frizura ötletek, sminktanácsok - minden, ami egy nőt érdekelhet!
Tippek -> Nőknek - Női életmód magazin